Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14532
Назва: Стратегія формування собівартості продукції в інформаційній системі підприємств
Автори: Рожелюк, Вікторія Миколаївна
Денчук, Павло Никифорович
Ключові слова: стратегія
собівартість
інформаційна система
витрати
Дата публікації: 2009
Видавництво: Вісник Подільського державного аграрного технічного університету
Бібліографічний опис: В. М. Рожелюк, П. Н. Денчук // Вісник Подільського державного аграрного технічного університету. – 2009. – №17. Т. 2. – С. 274–278
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено передумови побудови стратегії обліку витрат та калькулювання собівартості продукції, вплив організаційно-технологічних особливостей підприємства на методику обліку. Розглянуто витрати і собівартість продукції в системі управління підприємством.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14532
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.