Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14543
Назва: Формування механізму партнерського маркетингу у сфері консалтингових послуг
Інші назви: Formation of the mechanism of partnership marketing in the sphere of consulting services
Автори: Лагоцька, Наталія Зіновіївна
Lahotska, N. Z.
Ключові слова: консалтингова послуга
сфера консалтингових послуг
продавці та споживачі консалтингових послуг
ринок консалтингових послуг
маркетинг консалтингових послуг
концепція партнерського маркетингу
механізм партнерського маркетингу
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Лагоцька, Наталія Зіновіївна. Формування механізму партнерського маркетингу у сфері консалтингових послуг [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Наталія Зіновіївна Лагоцька. - Тернопіль : ТНЕУ, 2010. - 219 с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Лагоцька Н. З. Формування механізму партнерського маркетингу у сфері консалтингових послуг. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами(за видами економічної діяльності). – Тернопільський національний економічний університет, Тернопіль, 2010. У дисертації досліджено теоретичні та практичні засади механізму партнерського маркетингу в сфері консалтингових послуг. Проаналізовано та систематизовано теоретичні аспекти маркетингу консалтингових послуг. Розкрито зміст концепції партнерського маркетингу та визначено складові механізму партнерського маркетингу. Проаналізовано підходи до використання маркетингу у сфері консалтингових послуг України та обґрунтовано необхідність застосування партнерського маркетингу на сучасному етапі. В рамках формування механізму партнерського маркетингу консалтингових послуг розроблено стратегічну карту та систему збалансованих показників для оцінки досягнення стратегічних цілей консалтингових підприємств, запропоновано методику розроблення програм лояльності, підхід до сегментування ринку за критеріями відношення клієнтів до фірми, рекомендації щодо використання інструментів для вдосконалення організаційної поведінки консалтингових компаній. Ключові слова: консалтингова послуга, сфера консалтингових послуг, продавці та споживачі консалтингових послуг, ринок консалтингових послуг, маркетинг консалтингових послуг, концепція партнерського маркетингу, механізм партнерського маркетингу. ANNOTATION Lahotska N. Z. Formation of the mechanism of partnership marketing in the sphere of consulting services. – Manuscript.The thesis is applied for conferment of the academic degree of Candidate of Economic Sciences by specialty 08.00.04 – Economics and Management of Enterprises (by kinds of economic activities). – Ternopil National Economic University, Ternopil, 2010. Theoretical, methodical and applied basis of the mechanism of partnership marketing in the sphere of consulting services are investigated in the dissertation. Theoretical aspects of consulting services marketing are analyzed and systematized. Content of partnership marketing conception is revealed and constituent parts of the mechanism of partnership marketing are defined. This mechanism incorporates the Balanced Scorecard. It stands for an approach, which is conceptually appropriate for ideas of partnership marketing. Approaches to usage of marketing in the sphere of consulting services in Ukraine are analyzed; and necessity of partnership marketing application nowadays is justified. In the frame of formation of the mechanism of partnership marketing of consulting services the strategic map and balanced scorecard for measuring strategy performance are worked out; methods of loyalty programs elaboration are devised; approaches to the market segmentation by the criteria defining attitude of clients to a firm are developed; recommendations for improvement of instruments of organizational behavior of consulting firms are given. Key words: consulting services, a sphere of consulting services, sellers and consumers of consulting services, a market of consulting services, marketing of consulting services, partnership marketing conception, a mechanism of partnership marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14543
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis1.rtf.pdf1.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.