Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/14923
Назва: Продаж у системі маркетингу: природа, функції та види
Інші назви: Sales in Marketing: the essence, functions and types
Автори: Дячун, Ольга
Diachun, Olha
Ключові слова: продаж
збут
реалізація
маркетинг
функції продажу
класифікація продажу
ознаки класифікації продажу
структура продажу
Дата публікації: 2016
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Дячун, О. Продаж у системі маркетингу: природа, функції та види [Текст] / Ольга Дячун // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2016. - Вип. 3. - С. 106-112.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність продажу,точки зору інших авторів на це питання. Зазначено, що викладені в літературних джерелах визначення мають певні неточності. Запропоновано власне визначення поняття продажу. Вказано на відмінність продажу від збуту та реалізації. Підкреслено, що він у ланцюгу від виробництва виробів і до їх надходження в розпорядження споживача виступає як перший етап, збут – відповідно як другий та реалізація замикає цей процес. Відзначено, що продаж відбувається між виробником і підприємствами-споживачами, виробником та посередницькими торговими організаціями і виробником та кінцевим споживачем (через власні фірмові магазини). Наголошено, що операції купівлі-продажу в середині каналів розподілу не є предметом продажу підприємства-виробника. Приділено увагу розгляду місця продажу в системі маркетингу, підкреслено його пріоритет. Зроблено висновок, що маркетингова діяльність підпорядкована цілям продажу, який визначає її зміст. Розкрито функції продажу, до яких належать задоволення потреб споживачів, повернення вартості затрачених підприємством ресурсів, використаних у процесі виробництва виробів, а також створення умов для успішного продовження його діяльності. Значне місце відведено розгляду класифікації продажу. Зазначено ознаки, за якими виділяються певні його види, це, зокрема, такі, як виконувані продажем функції, орієнтація продавців, тривалість контактів зі споживачами, етапність продажу та його розміри. Звернуто увагу на те, що малі продажі є простими, кількісно невеликими і здійснюються, як правило, за одну зустріч. Вказано переваги великих продажів, які передбачають встановлення з клієнтами тривалих взаємовідносин. Відзначено практичне значення цієї класифікації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/14923
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2016 Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дячун О..pdf482.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.