Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15108
Назва: Створення споживчої цінності об'єктів промислової нерухомості
Інші назви: Creation of customer value of industrial estate objects
Автори: Солнцев, С.
Струлєв, О.
Solntsev, S.
Strulyev, O.
Ключові слова: об’єкт нерухомості
маркетинг
аналіз
комунікаційні канали
споживча цінність
ринок
покупці
продавці
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Солнцев, С. Створення споживчої цінності об'єктів промислової нерухомості [Текст] / С. Солнцев, О. Струлєв // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2012. - Вип. 1. - С. 154-160.
Короткий огляд (реферат): Визначено та науково обґрунтовано природу процесу утворення споживчої цінності об’єктів промислової' нерухомості через їх характеристики та характеристики району розміщення об’єктів нерухомості. Доведено необхідність організації в структурі управління компаніями, що працюють у галузях створення об’єктів промислової нерухомості, тотальної системи управління споживчою цінністю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15108
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2012 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Солнцев С..pdf172.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.