Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15449
Назва: Моделювання структури виробничо-збутового ланцюга на основі маркетингово-логістичного підходу
Інші назви: Modeling of the structure of production and supply chain based on the marketing and logistic approach
Автори: Лисенко, Олександр
Lysenko, Oleksandr
Ключові слова: управління
ланцюг постачань
виробництво
збут
потік
запас
замовлення
конфігурація
модель.
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Лисенко, О. Моделювання структури виробничо-збутового ланцюга на основі маркетингово-логістичного підходу [Текст] / Олександр Лисенко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2012. - Вип. 3. - С. 118-122.
Короткий огляд (реферат): Удосконалено механізм формування виробничо-збутових потоків у частині комбінування виробничо-збутової та логістичної стратегії на основі використання "точки прив’язки замовлення від клієнта" (CODР та структури планування Хоекстра-Ромме).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15449
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2012 Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лисенко О..pdf262.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.