Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15643
Назва: Інформаційні основи впровадження бізнес-розвідки на підприємствах
Інші назви: Information fundamentals of implementation of business intelligence for enterprises
Автори: Гайда, Тарас
Hayda, Taras
Ключові слова: бізнес-розвідка
інформаційне забезпечення
підприємство
джерела даних
конкурентний аналіз
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Гайда, Т. Інформаційні основи впровадження бізнес-розвідки на підприємствах [Текст] / Тарас Гайда // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2012. - Вип. 4. - С. 77-83.
Короткий огляд (реферат): Узагальнено суть, поняття та особливості процесів бізнес-розвідки. Здійснено обґрунтування принципів організації інформації в контексті впровадження системи бізнес-розвідки. Розкрито основні завдання бізнес-розвідки та джерела даних для її роботи. Досліджено поняття конкурентного аналізу та окупності системи бізнес- розвідки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15643
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2012 Випуск 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гайда Т..pdf213.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.