Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15747
Назва: Обліково-інформаційне забезпечення маркетингової діяльності
Автори: Шевчук, Олег Антонович
Муравський, Володимир Васильович
Ключові слова: облік
витрати
маркетингові дослідження
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Шевчук О.А.Обліково-інформаційне забезпечення маркетингової діяльності / О.А. Шевчук // Молода наука України. Збірник тез ІІ Всеукраїнської студентської наукової конференції. 14-15 квітня 2008 р. – Кременчук. – 2008. – С.42-45.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15747
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Шевчук_Олег.pdf263.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.