Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/15864
Назва: Маркетингові дослідження у процесі управління персоналом підприємств
Інші назви: Marketing investigations in the process of enterprise staff management
Автори: Сардак, Олена
Sardak, Olena
Ключові слова: персонал
процес управління персоналом
маркетингова концепція управління персоналом
персонал-маркетинг
маркетингові HR-дослідження
Дата публікації: 2011
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Сардак, О. Маркетингові дослідження у процесі управління персоналом підприємств [Текст] / Олена Сардак // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2011. - Вип. 2. - С. 131-138.
Короткий огляд (реферат): Визначено сутність маркетингової концепції управління персоналом. Обґрунтовано необхідність маркетингових досліджень у процесі управління персоналом. Запропоновано проведення комплексних маркетингових HR-досліджень у підприємствах. Визначено цілі, напрямки, об’єкти та результати зовнішніх і внутрішніх маркетингових HR-досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/15864
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2011 Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сардак О..pdf143.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.