Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16541
Назва: Основні проблеми та шляхи розвитку малого бізнесу в автосервісі
Інші назви: Main problems and ways of small business development at auto service centres
Автори: Вівчарик, Олег Степанович
Ключові слова: мале підприємництво
автосервісне обслуговування
електронна система автомобіля
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Вівчарик, О. С. Основні проблеми та шляхи розвитку малого бізнесу в автосервісі : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03060101 – менеджмент організацій і адміністрування магістер. програма – менеджмент технічного сервісу / Олег Степанович Вівчарик ; наук. керівник к.т.н., доцент А. О. Вітровий. – Тернопіль, 2017. – 103 с.
Короткий огляд (реферат): Розкрито особливості ведення бізнесу на малих підприємствах автосервісу. Розглянуто стратегії розвитку автосервісу в Україні. Проаналізовано становище досліджуваного малого автосервісного підприємства на ринку автосервісних послуг. Проаналізоване зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства. Розраховано життєвий цикл послуг підприємства. Запропоновано шляхи розвитку автосервісного підприємства за рахунок впровадження нових послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16541
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вівчарик.pdf802.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
АНОТАЦІЯ_Вівчарик.pdf53.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.