Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16880
Назва: Міжнародне партнерство як форма виходу компанії на зарубіжні ринки
Інші назви: International Partnership as a form of output into foreign markets
Автори: Рибачок, Ірина Юріївна
Ключові слова: міжнародне партнерство
зовнішньоекономічні партнери
Видавництво «Школярик»
міжнародний ринок
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Рибачок, І. Ю. Міжнародне партнерство як форма виходу компанії на зарубіжні ринки : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03060104 – менеджмент зовнішньоекономічної діяльності магістер. програма – міжнародний інвестиційний менеджмент / Ірина Юріївна Рибачок ; наук. керівник к.е.н., доцент І. А. Підгурська. – Тернопіль, 2017. – 104 с.
Короткий огляд (реферат): Розроблені пропозиції щодо вдосконалення механізму налагодження економічної співпраці з іноземними партнерами при виході на зарубіжні ринки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16880
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.