Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1691
Назва: Маркетингові стратегії підприємств на ринку торговельно-розважальних послуг
Інші назви: Marketing strategies of companies onthe shopping and entertainment services market
Автори: Іванечко, Неля Ростиславівна
Ivanechko, Nelya Rostyslavivna
Ключові слова: маркетингова стратегія
marketing strategy
процес формування маркетингової стратегії
the process of marketing strategy formation
стратегія диверсифікації
diversification strategy
ринок торговельно-розважальних послуг
shopping and entertainment market
торговельно-розважальний комплекс
shopping and entertainment complex
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Іванечко, Неля Ростиславівна. Маркетингові стратегії підприємств на ринку торговельно-розважальних послуг [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Неля Ростиславівна Іванечко. - Тернопіль : ТНЕУ, 2015. - 201 с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Іванечко Н.Р.Маркетингові стратегії підприємств на ринку торговельно-розважальних послуг. - Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). - Тернопільський національний економічний університет Міністерства освіти і науки України, Тернопіль, 2015. Дисертаційна робота присвячена обґрунтуванню теоретичних засад процесу формування маркетингових стратегій на ринку торговельно-розважальних послуг та виробленню на цій основі практичних рекомендацій щодо їх використання торговельно-розважальними комплексами. На основі узагальнення наукових досліджень визначено поняття «маркетингова стратегія» та виокремлено етапи процесу формування маркетингових стратегій на ринку торговельно-розважальних послуг. Удосконалено поняття «торговельно-розважальний комплекс». Запропоновано класифікацію торговельно-розважальних комплексів в Україні. Досліджено фактори впливу ринкового середовища на процес формування маркетингової стратегії торговельно-розважальних підприємств з метою виявлення ключових факторів зовнішнього середовища на інвестиційному етапі. Запропоновано напрями вдосконалення процесу формування маркетингових стратегій на ринку торговельно-розважальних послуг. Обґрунтовано вибір стратегії диверсифікації на рівні ТРК та стратегій маркетингового комплексу на бізнес-рівні. Клочові слова: маркетингова стратегія, процес формування маркетингової стратегії, стратегія диверсифікації, ринок торговельно-розважальних послуг, торговельно-розважальний комплекс. ANNOTATION Ivanechko N.R.Marketing strategies of companies onthe shopping and entertainment services market. - The manuscript. The dissertation on competition of a scientific degree of economic sciences candidate, specialty 08.00.04 - economics and management of enterprises (by economic activities). - Ternopil national economic university, Ternopil, 2015. The dissertation is devoted to the theoretical underpinnings of formation process of marketing strategies on the market of shopping and entertainment services and development on this basis of practical recommendations for their use by shopping and entertainment complexes. On the basis of research generalization we defined the concept of marketing strategies and stages in the process of formation of marketing strategies on the shopping and entertainment services market. We formulated the concept of the market shopping and entertainment services and proposed its own definition of a shopping and entertainment complex. We have studied the factors of market environment influence on the formation of shopping and entertainment companies marketing strategy with the aim of identifying the key factors of the external environment on the investment stage. The paper suggests directions of improving the process of marketing strategies formation on the shopping and entertainment services market, in particular, the necessity of modeling the behavior of consumers and the use of modern Internet technologies in the information support of marketing strategies formation of shopping and entertainment complexes. Keywords: marketing strategy, the process of marketing strategy formation, diversification strategy, shopping and entertainment market, shopping and entertainment complex.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1691
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дисертація_захист.pdf3.9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.