Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1692
Назва: Маркетингові стратегії підприємств на ринку торговельно-розважальних послуг
Інші назви: Marketing strategies of companies onthe shopping and entertainment services market
Автори: Іванечко, Неля Ростиславівна
Ivanechko, Nelya Rostyslavivna
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Іванечко, Неля Ростиславівна. Маркетингові стратегії підприємств на ринку торговельно-розважальних послуг [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / Неля Ростиславівна Іванечко. - Тернопіль : ТНЕУ, 2015. - 20 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1692
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат_захист.pdf594.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.