ЕКОНОМІКА УКРАЇНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ І РЕГІОНАЛІЗАЦІЇ Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 110
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Економіка України в умовах глобалізації і регіоналізації-
2014Проблеми формування інвестиційної політики в туристично-рекреаційному комплексі УкраїниШалаєва, Анастасія
2014Визначення конкурентних переваг туристичного регіону на основі концепції "Маркетинг-мікс"Сушко, Ярина
2014Кластери у світовій індустрії туризмуСтоцький, Олег
2014Врахування фактору новизни елементів при обчисленні ціни на туристичний продуктСнігур, Іван
2014Вплив туристичної галузі на зайнятість населенняСмук, Тарас
2014Дослідження інвестиційних процесів в туризміСлободян, Христина
2014Методика розробки міжнародного туруСирватка, Лілія
2014Cтан та шляхи реформування іноземного туризмуСвинчак, Наталія
2014Міжнародний корпоративний туризмСавіцький, Дмитро
2014Концептуальні засади ГЕП-туризмуПідперигора, Борис
2014Вплив старіння населення на розвиток міжнародного туризмуНемодрук, Андрій
2014Регіональні ринки туристичних послуг країн Центральної та Східної ЄвропиНедільська, Анастасія
2014Маркетингова концепція дослідження попиту і пропозиції на міжнародному туристичному ринкуМатюк (Співак), Юлія
2014Необхідність впровадження європейських стандартів у розвиток готельного бізнесу УкраїниЛевицька, Ірина
2014Розвиток автомобільного туризму в УкраїнуЛебідь, Мар'яна
2014Фактори успіху туристичного бізнесу у КитаїКухар, Іванна
2014Франція - велика туристична державаКузь, Роман
2014Аналіз взаємодії державних та приватних структур у підтримці розвитку туризму в світіКривенчук, Лілія
2014Мистецтво ділового туризму у контексті розвитку міжнародного бізнесуКоржак, Марія
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 110