Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/17409
Назва: Проектування, створення та особливості використання соціальної реклами у практиці соціальної роботи
Інші назви: Designing, creation and features of usage social advertising in the practice of social work
Автори: Футрик, Андрій Степанович
Ключові слова: реклама
соціальна реклама
соціум
формування
проектування
вплив
маніпуляція
ефективність
ціннісні орієнтації
ЗМІ
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Футрик, А. С. Проектування, створення та особливості використання соціальної реклами у практиці соціальної роботи : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.13010201 – соціальна робота магістер. програма – соціальна робота / Андрій Степанович Футрик ; наук. керівник д.філос.н., доцент О.М. Рудакевич. – Тернопіль, 2017. – 106 с.
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі здійснено вивчення ролі соціальної реклами у практиці соціальної роботи, систему її проектування та створення. Всебічно досліджено соціально-психологічну роль реклами та охарактеризовано соціальну рекламу в Україні як соціокультурний феномен, а також розкрито її роль у суспільному повсякденні нашої держави, проаналізовано механізми її впливу на цільову аудиторію. Проведено комплексне оцінювання та емпіричне вивчення ефективності соціальної реклами та показано способи і шляхи підвищення результативності її використання у діяльності установ соціальної сфери України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/17409
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
футрик.pdf1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
ДОДАТКИ футрик.pdf498.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.