Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/17606
Назва: Паблик рілейшнз як система популяризації музеїв України
Інші назви: Public Relations as a System of Promotion of Museums in Ukraine
Автори: Дубенська, Оксана Михайлівна
Ключові слова: паблік рілейшнз
види паблік рілейшнз
заклади культури
музеї
популяризація музеїв
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Дубенська, О. М. Паблик рілейшнз як система популяризації музеїв України : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.02010501 – документознавство та інформаційна діяльність магістер. програма – документознавство та інформаційна діяльність / Оксана Михайлівна Дубенська ; наук. керівник к.іст.н., доцент Ю. Ю. Боднарчук. – Тернопіль, 2017. – 112 с.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтувані особливості паблік рілейшнз як системи популяризації музеїв України в контексті соціокультурних процесів кінця ХХ – початку ХХІ століття.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/17606
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАГ. ДУБЕНСЬКА.pdf898.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.