Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18084
Назва: Особливості споживчої кооперації, їх вплив на стратегічне управління та функціональна роль стратегічного аналізу
Автори: Жукевич, Світлана Миколаївна
Ключові слова: споживча кооперація
стратегічне управління
стратегічний аналіз
підприємство
Дата публікації: 2002
Видавництво: Тернопільська академія народного господарства
Бібліографічний опис: Формування економічних відносин в умовах становлення ринку /Збірник наукових праць ТАНГ: Випуск 6./ Науковий редактор – д.е.н., професор Фаріон І.Д. –Тернопіль: Економічна думка. 2002.- С. 269-283.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються питання структури споживчої кооперації як суб"єкта стратегічного управління. Розглядаються особливості споживчої кооперації та їх вплив на здйснення менеджементу. Обгрунтовано рось аналізу, зокрема стратегічного, як всеохоплюючої функції управлінської системи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18084
ISBN: 966-7411-08-7
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття__особл.пож.кооп.на_зд-ня_страт_упр..PDF412.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.