Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18538
Назва: Принципи організації ефективних комплексних продажів у роздрібному страхуванні
Автори: Ткаченко, Наталія
Рябоконь, Наталія
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Ткаченко, Н. Принципи організації ефективних комплексних продажів у роздрібному страхуванні [Текст] / Наталія Ткаченко, Наталія Рябоконь // Світ фінансів. - 2012. - Вип. 3. - С. 152-161.
Короткий огляд (реферат): Визначено характерні ознаки та обґрунтовано основні критерії диференціації комплексних продажів страхових продуктів у роздрібному страхуванні. Сформульовано основні принципи організації ефективних комплексних продажів з урахуванням профілю клієнта страхової компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18538
ISSN: 1818-5754
Розташовується у зібраннях:Світ фінансів 2012, Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткаченко Н..pdf367.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.