Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18769
Назва: Ефективність управління якістю послуг підприємства в сфері туризму
Інші назви: The effectiveness of enterprise quality management in tourism
Автори: Турчак, Назарій Ігорович
Ключові слова: якість
управління якістю
комплексне туристичне обслуговування
критерії оцінювання якості комплексного туристичного обслуговування
готельна послуга
управління якістю надання готельних послуг
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Турчак, Н. І. Ефективність управління якістю послуг підприємства в сфері туризму : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 242 – туризм магістер. програма – управління туристичним бізнесом / Назарій Ігорович Турчак ; наук. керівник к.е.н., доцент О. Я. Оливко. – Тернопіль, 2017. – 120 с.
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі розроблені науково-методичні положення та практичні рекомендації щодо регулювання процесів формування управління якістю комплексного туристичного обслуговування з позицій забезпечення сприятливих умов для ефективного функціонування суб'єктів господарювання в сфері туризму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18769
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДОДАТКИ Турчак Н.І.pdf434.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Турчак Н.І.pdf1.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.