Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18810
Назва: Структурні моделі творення англомовних рекламних знаків
Автори: Лиса, Наталія Степанівна
Семенчук, Юліан Олексійович
Ключові слова: рекламний знак
структурні моделі
словесний
еволюція реклами
Дата публікації: 2009
Бібліографічний опис: Лиса, Н. С. Структурні моделі творення англомовних рекламних знаків / Н. С. Лиса, Ю. О. Семенчук // Мова і культура. – К., 2009. – Т. VII. – С. 188-192.
Короткий огляд (реферат): В даній статті досліджуються особливості творення англомовних рекламних зна­ків, їх основні структурні моделі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18810
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!Структурні моделі творення англомовних рекламних знаків.PDF86.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.