Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19389
Назва: Торговельна марка: обліковий, правовий і маркетинговий аспекти
Інші назви: TRADEMARK: ACCOUNTING, LEGAL AND MARKETING ASPECTS
Автори: Ясишена, Валентина Валеріївна
Пославська, Людмила Іванівна
Ключові слова: нематеріальні активи
торговельна марка
знак для товарів і послуг
бренд
права на комерційні позначення
первісна вартість
амортизація
Дата публікації: 2017
Видавництво: Електронне наукове видання, ДДАЕУ, Ефективна економіка
Бібліографічний опис: Ясишена В.В. Торговельна марка: обліковий, правовий і маркетинговий аспекти [Електронний ресурс] / В.В. Ясишена, Л.І. Пославська // Ефективна економіка. – 2017. – № 3. – Режим доступу до журналу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5475
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто питання щодо несприятливих умов ведення бізнесу в Україні, які негативно впливають на розвиток економіки і функціонування торговельної марки в сфері бізнесу. Узагальнено нормативно-правові документи, які регулюють встановлення права власності на торговельну марку. Розкрито порядок реєстрації торговельної марки та відображення в обліку витрат, які виникають в процесі її створення. Встановлено необхідність внесення уточнень у нормативно-правові документи для усунення термінологічної плутанини та удосконалення порядку формування первісної вартості торговельної марки при створенні. Уточнено питання нарахування амортизації на створену торговельну марку. Обґрунтовано важливість відображення торговельної марки у фінансовій звітності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19389
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
торгов_марка_обліковий_правовий_маркетинговий_аспекти.pdf554.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.