Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19498
Назва: Маніпулятивні засоби у педагогічному дискурсі
Автори: Рибачок, Світлана Михайлівна
Ключові слова: маніпуляція, педагогічний дискурс, стратегії, тактики.
manipulation, educational discourse, strategy, tactics
Дата публікації: 2015
Видавництво: Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна». – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія»
Бібліографічний опис: Рибачок , С.М. Маніпулятивні засоби у педагогічному дискурсі [Текст] / С.М.Рибачок // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : збірник наукових праць . укладачі: І.В.Ковальчук, Л.М.Коцюк. – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2015. - Вип. 59. - С.174-176
Серія/номер: Випуск 59;
Короткий огляд (реферат): У статті описані маніпулятивні засоби в освітньо-педагогічному дискурсі. Мета маніпулятивної стратегії у педагогічному дискурсі – домогтися виконання освітніх вимог, що реалізується тактиками самопрезентації, посиланням на авторитети, оцінюванням, похвалою, нагнітанням страху. Виділено маніпулятивні мовні засоби на фонографічному, лексичному та лексико-прагматичному рівнях. Знання механізмів маніпуляції дасть можливість прогнозувати наслідки мовленнєвої взаємодії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19498
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маніпулятивні засоби педагогічному дискурсі.docx29.01 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.