Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19674
Назва: Поняття "комунікативної грамотності" державного службовця
Автори: Конопліцька, Олена Ігорівна
Біловус, Леся Іванівна
Гавура, Ольга Миколаївна
Ключові слова: комунікація, компетентність, грамотність, державний службовець
communication, competence, public servant
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: 4. Конопліцька О.І., Біловус Л.І., Гавура О.М. Поняття «комунікативної грамотності» державного службовця // Інноваційні процеси економічного і соціально-культур-ного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід // Тези доповідей V Ювілейної міжнародної конференції молодих учених та студентів. – Тернопіль: ТНЕУ, 2012. – С. 281-283.
Короткий огляд (реферат): Державна служба сьогодні вимагає від фахівця комунікативної компетенції високого рівня, тобто розвиненої культури спілкування, що передбачає глибокі, міцні, системні знання норм сучасної української літературної мови, мовного та спілкувального етикету, соціальних норм, а також ефективного використання цих знань і умінь з бажанням досягнути запланованого комунікативного ефекту.The public service today requires professional communicative competence of a high level, ie advanced communication culture that provides deep, strong system knowledge standards of modern Ukrainian literary language, speech and spilkuvalnoho etiquette, social norms, and effective use of knowledge and skills with a desire to achieve target communicative effect.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19674
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konoplitska_tezu.doc40.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.