Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19754
Назва: Теоретичні аспекти мікроекономічного аналізу фірми
Інші назви: The theoretical aspects of the microeconomic analysis firm
Автори: Лотиш, Оксана Ярославівна
Ключові слова: мікроекономічний аналіз, виробнича функція, граничні витрати, середні витрати, модель поведінки фірми.
microeconomic analysis, production function, marginal cost, average cost, models the behavior of firms.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Ефективна економіка
Бібліографічний опис: Лотиш О. Я. Теоретичні аспекти мікроекономічного аналізу фірми [Електронний ресурс]/ О.Я. Лотиш // Ефективнвна економіка.- 2015. - №4.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність та основні аспекти мікроекономічного аналізу діяльності фірми на ринку товарів. Визначено, що у процесах поширення та розвитку ринкових відносин актуалізуються питання мікроекономічного аналізу, серед яких важливу роль відіграють взаємозв’язки між випуском і витратами. Цю залежність охарактеризовано за допомогою виробничої функції, розкрито напрямки її практичного використання та недоліки у практиці мікроекономічного аналізу. Запропоновано доцільність використання граничних і середніх величин витрат у побудові системної виробничої функції фірми та охарактеризовано підходи щодо використання на практиці моделей поведінки фірми залежно від поставленої мети. In the article it has been exposed the essence and the basic aspects of microeconomic analysis of the company in the market. It was also determined that in the process of dissemination and the development of the market relation are actualized the problems of the microeconomic analysis, including the important part played by the relationship between the output and the costs. This dependence has been characterized by using of the production that reveals the aria of its practical use and shortcomings in the practice of the microeconomic analysis. This feasibility of using the marginal costs and the average values in building the system of production function of the firm and describes the approaches of making use in practice the behaviors depending on the company goals.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19754
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 1 Лотиш.pdf385.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.