Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19914
Назва: Соціально-відповідальний маркетинг підприємств - виробників алкогольних напоїв: європейський досвід
Автори: Козин, Лариса
Ключові слова: Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ)
соціально-відповідальний маркетинг (СВМ)
стейкхолдери
політика саморегулювання
«відповідальне споживання алкоголю» («responsible drinking»)
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Козин, Л. Соціально-відповідальний маркетинг підприємств - виробників алкогольних напоїв: європейський досвід [Текст] / Лариса Козин // Журнал європейської економіки. – 2013. – Т. 12, № 3. – С. 358-379.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано специфіку діяльності підприємств – виробників алкогольних напоїв з точки зору їх соціальної відповідальності, а також її реалізацію через інструменти соціально-відповідального маркетингу. На основі аналізу досвіду в цій сфері провідних європейських виробників алкогольної продукції сформовано інтегровану структуру соціально-відповідального маркетингу в частині просування продукції на ринок для підприємств даної галузі економіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19914
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 12 (№3) Вересень 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Козин Л..pdf298.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.