Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19941
Назва: Модернізація дидактичних принципів навчання Я. А. Коменського у контексті сучасних технологій навчання у вищій школі
Автори: Рейдало, Віталіна
Ключові слова: модерація
вища школа
педагогічна технологія
технологія навчання
технологія розвивального навчання
педагогічні принципи
Дата публікації: 2014
Видавництво: Проблеми підготовки сучасного вчителя
Бібліографічний опис: Рейдало В. Модернізація дидактичних принципів навчання Я. А. Коменського у контексті сучасних технологій навчання у вищій школі / В. Рейдало // Проблеми підготовки сучасного вчителя. – 2014. – № 9. – С. 129-135.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються проблеми сучасної методики викладання української літератури у вищій школі, зокрема ефективність засто- сування технології модерації у навчанні студентів магістратури при викладанні курсу «Методика викладання української літератури у вищій школі», звертається увага на одне з головних завдань ВНЗ – підготовки майбутніх викладачів з української літератури, формування їх професійно- методичної компетентності шляхом використання у навчальному процесі сучасних технологій навчання. Представлено концептуальні основи техно- логії розвивального навчання, зокрема модерації. Водночас, висвітлю- ються погляди видатного чеського педагога Я. А. Коменського на систему навчання та проаналізовано можливість застосування його дидактичних принципів на практиці у процесі викладаннямодеративної лекції у вищій школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19941
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рейдало В. Модернізація дидактичних принципів.pdf257.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.