Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20384
Назва: Прономінально-інфінітивні конструкції як різновид безособових речень : проблеми викладання
Автори: Шкіцька, Ірина Юріївна
Ключові слова: прономінально-інфінітивне безособове речення, односкладне речення, класифікаційний тип речення, синтаксична асиметрія
прономинально-инфинитивное безличное предложение, односоставное предложение, классификационный тип предложения, синтаксическая ассиметрия
pronominal-infinitive impersonal sentence, mononuclear sentence, classification type of sentence, syntactic asymmetry
Дата публікації: 1999
Видавництво: Рута
Бібліографічний опис: Шкіцька, І. Прономінально-інфінітивні конструкції як різновид безособових речень : проблеми викладання [Текст] / Ірина Шкіцька // Науковий вісник Чернівецького ун ту : зб. наук. праць. − Слов’янська філологія. – Чернівці : Рута, 2001. – Вип. 106. − С. 223-229.
Короткий огляд (реферат): Шкіцька І. Прономінально-інфінітивні безособові конструкції як різновид безособових речень : проблеми викладання У статті аналізуються прономінально-інфінітивні безособові конструкції, які є різновидом безособових речень. Автор розглядає особливості вивчення цих синтаксичних конструкцій у школі, дає методичні рекомендації й пропонує спеціально дібрану систему вправ і завдань, які допоможуть учням зрозуміти феномен синтаксичної асиметрії та системних відносин між синтаксичними одиницями.Шкицкая И. Прономинально-инфинитивные безличные конструкции как разновидность безличных предложений: проблемы преподавания В статье анализируются прономинально-инфинитивные безличные конструкции, которые являются разновидностью безличных предложений. Автор рассматривает особенности изучение этих предложений в школе, дает методические рекомендации и предлагает специально подобранную систему упражнений и заданий, которые помогут учащимся понять феномен синтаксической асимметрии и системных отношений между синтаксическими единицами.Shkitska I. Pronominal-infinitive impersonal constructions as a type of impersonal sentences: teaching issues The article analyzes pronominal-infinitive impersonal constructions, which are a variety of impersonal sentences. Due attention is paid to teaching this case at school. Methodological recommendations and a specially selected system of exercises and assignments are given to help the students understand the phenomenon of syntactic asymmetry and system relations between syntactic units.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20384
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shkitska stattja 1999 chernivtsy .pdf8.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.