Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20384
Назва: | Прономінально-інфінітивні конструкції як різновид безособових речень : проблеми викладання |
Автори: | Шкіцька, Ірина Юріївна |
Ключові слова: | прономінально-інфінітивне безособове речення, односкладне речення, класифікаційний тип речення, синтаксична асиметрія прономинально-инфинитивное безличное предложение, односоставное предложение, классификационный тип предложения, синтаксическая ассиметрия pronominal-infinitive impersonal sentence, mononuclear sentence, classification type of sentence, syntactic asymmetry |
Дата публікації: | 1999 |
Видавництво: | Рута |
Бібліографічний опис: | Шкіцька, І. Прономінально-інфінітивні конструкції як різновид безособових речень : проблеми викладання [Текст] / Ірина Шкіцька // Науковий вісник Чернівецького ун ту : зб. наук. праць. − Слов’янська філологія. – Чернівці : Рута, 2001. – Вип. 106. − С. 223-229. |
Короткий огляд (реферат): | Шкіцька І. Прономінально-інфінітивні безособові конструкції як різновид безособових речень : проблеми викладання У статті аналізуються прономінально-інфінітивні безособові конструкції, які є різновидом безособових речень. Автор розглядає особливості вивчення цих синтаксичних конструкцій у школі, дає методичні рекомендації й пропонує спеціально дібрану систему вправ і завдань, які допоможуть учням зрозуміти феномен синтаксичної асиметрії та системних відносин між синтаксичними одиницями.Шкицкая И. Прономинально-инфинитивные безличные конструкции как разновидность безличных предложений: проблемы преподавания В статье анализируются прономинально-инфинитивные безличные конструкции, которые являются разновидностью безличных предложений. Автор рассматривает особенности изучение этих предложений в школе, дает методические рекомендации и предлагает специально подобранную систему упражнений и заданий, которые помогут учащимся понять феномен синтаксической асимметрии и системных отношений между синтаксическими единицами.Shkitska I. Pronominal-infinitive impersonal constructions as a type of impersonal sentences: teaching issues The article analyzes pronominal-infinitive impersonal constructions, which are a variety of impersonal sentences. Due attention is paid to teaching this case at school. Methodological recommendations and a specially selected system of exercises and assignments are given to help the students understand the phenomenon of syntactic asymmetry and system relations between syntactic units. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20384 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
shkitska stattja 1999 chernivtsy .pdf | 8.21 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.