Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20584
Назва: Origin of the creative school of management: retrospective analysis
Автори: Litovchenko, Bogdan
Ключові слова: Creative economy
creative management
the principles of effective (productive) management
creative school of management
the principles of creative management
the moral responsibility of management
Дата публікації: 2016
Видавництво: TNEU
Бібліографічний опис: Litovchenko, B. Origin of the creative school of management: retrospective analysis [Text] / Bogdan Litovchenko // Journal of european economy. - 2016. - Vol. 15, № 4. - P. 361-377.
Короткий огляд (реферат): The emergence and development of creative economy in the contemporary global society poses challenges to the theory and practice of classical views on management. The aim of the study is to identify the main principles for creative management for modern organizations. The tasks of analysis of characteristics of the creative organization in historical retrospective are based on the views of classical theory and practice of management are solving and establishment of creative management in global environment as a tool of effectiveness of building a new socio-economic system with purpose of achieving this goal. Creative management is considered in the context of synergy of creativity, innovation and ethical business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20584
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 15 (№4) Грудень 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Litovchenko В..pdf182.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.