Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20842
Назва: CRM-система як дієвий інструмент формування ключових компетенцій підприємства
Автори: Вдовин, Михайло
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопіль, ТНЕУ
Бібліографічний опис: Вдовин, Михайло. CRM-система як дієвий інструмент формування ключових компетенцій підприємства [Текст] / Михайло Вдовин // Міжнародний бізнес та замковий туризм в Україні : сучасний стан і перспективи розвитку : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. [м. Тернопіль-Збараж, 28-29 квіт. 2017 р.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2017. - С. 31-33.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20842
Розташовується у зібраннях:МІЖНАРОДНИЙ БІЗНЕС ТА ЗАМКОВИЙ ТУРИЗМ В УКРАЇНІ: СУЧАСНИЙ СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31-33.pdf353.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.