Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20938
Назва: Investigation of the relationship marketing conception in the international market
Автори: Matviiv, Mykola
Ключові слова: Consumer
index of satisfaction of consumer expectations
goodwill
brand
job stimulation
Дата публікації: 2010
Видавництво: TNEU
Бібліографічний опис: Matviiv, М. Investigation of the relationship marketing conception in the international market [Text] / Mykola Matviiv // Journal of european economy. - 2010. - Vol. 9, № 1. - P. 448-461.
Короткий огляд (реферат): The relationship marketing is considered. It provides the directness of the firm’s marketing activity on the determination of long-term functional, preferred relationships both with the workers of the firm and potential customers (consumers). The interrelations marketing conceptions in the international market are defined. The content and structure of promotion functions and principles of the enterprise’s personnel is showed. They are: economic, social and moral. The model of using of consumer satisfaction, quality of goods and index of satisfaction of consumer expectations of its using is proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20938
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 9 (№4) Грудень 2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Matviiv M..pdf128.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.