Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21062
Назва: Дослідження концепції маркетингу відносин на міжнародному ринку
Автори: Матвіїв, Микола
Ключові слова: Споживач
індекс задоволеності споживчих очікувань
цінність фірми
бренд
стимулювання праці.
Дата публікації: 2010
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Матвіїв, М. Дослідження концепції маркетингу відносин на міжнародному ринку [Текст] / Микола Матвіїв // Журнал європейської економіки. – 2010. – Т. 9, № 4. – С. 463-476.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто маркетинг відносин, який передбачає спрямованість маркетингової діяльності фірми на встановлення довгострокових, конструктивних, привілейованих стосунків як із працівниками самої фірми, так і з потенційними клієнтами (споживачами). Виділено концепції маркетингу взаємовідносин на міжнародному ринку. Показано склад і зміст функцій стимулювання праці персоналу підприємства: економічну, соціальну і моральну, а також його принципи. Обґрунтовано модель використання споживчої задоволеності якості товару та індексу задоволеності споживчих очікувань від його використання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21062
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 9 (№4) Грудень 2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матвіїв М..pdf225.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.