Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21077
Назва: Діалогічний підхід вивчення соціальної справедливості у педагогічній взаємодії
Автори: Клочек, Л. В.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопіль, Тайп
Бібліографічний опис: Клочек, Л. В. Діалогічний підхід вивчення соціальної справедливості у педагогічній взаємодії [Текст] / Л. В. Клочек // Психологічна культура вчителя в контексті викликів сучасності : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю [м. Тернопіль, 5-6 квіт. 2017 р.] / уклад. В. Є. Кавецький, А. В. Вихрущ, О. Я. Жизномірська [та ін.]. - Тернопіль : Тайп, 2017. - С. 124-127.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21077
Розташовується у зібраннях:ПСИХОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ВЧИТЕЛЯ В КОНТЕКСТІ ВИКЛИКІВ СУЧАСНОСТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
124-127.pdf213.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.