Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21090
Назва: Вимірювання взаємовідносин з клієнтами
Інші назви: Measurement of mutual relations with clients
Автори: Дрогобицький, Андрій
Drohobytskyy, Andriy
Ключові слова: взаємовідносини компанії з клієнтами
лояльність клієнтів
вимірювання успішності бізнесу
вимірювання зростання
корисний прибуток
шкідливий прибуток
постійні клієнти
промоутери компанії
чистий індекс промоутерів
Дата публікації: 2011
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Дрогобицький, А. Вимірювання взаємовідносин з клієнтами [Текст] / Андрій Дрогобицький // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2011. - Вип. 1. - С. 141-145.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано фундаментальні основи нового наукового напрямку в економіці, який має забезпечити надійне вимірювання взаємовідносин з клієнтами та органічно ув’язати отримані результати зі стратегією розвитку бізнес-структури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21090
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2011 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дрогобицький А..pdf191.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.