Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21260
Назва: Міжрегіональна інтеграція в металургійній галузі на принципах маркетингу взаємовідносин
Інші назви: Inter-regional integration in metallurgy on the basis of reciprocal marketing
Автори: Єрмакова, Ольга
Iermakova, Olga
Ключові слова: маркетинг взаємовідносин
металургійна галузь
галузеві організації
зовнішньоекономічна діяльність
Дата публікації: 2010
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Єрмакова, О. Міжрегіональна інтеграція в металургійній галузі на принципах маркетингу взаємовідносин [Текст] / Ольга Єрмакова // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2010. - Вип. 1. - С. 67-73.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано різні теоретичні підходи до трактування змісту концепції маркетингу взаємовідносин, розглянуто роль галузевих організацій у впровадженні даної концепції на прикладі співробітництва Української асоціації підприємств чорної металургії та Арабського союзу чавуну та сталі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21260
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2010 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єрмакова О..pdf214.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.