Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2131
Назва: Тенденції формування іміджу елітного економічного ВНЗ на ринку освітніх послуг України
Автори: Юрій, Сергій Ілліч
Ключові слова: освітня політика, освітні послуги, освітній рівень, економічна освіта, конкурентоспроможний імідж, дистанційна освіта, вищі навчальні заклади, навчальний процес, наукові дослідження, демографічна політика, інформаційні ресурси
Дата публікації: 2003
Бібліографічний опис: Юрій, С. Тенденції формування іміджу елітного економічного ВНЗ на ринку освітніх послуг України / Сергій Юрій, Ірина Іващук // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – Тернопіль, 2003. – Вип. 5/1. – С. 107-120.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано освітню політику в Україні, досліджено основні тенденції ринку освітніх послуг. Розглянуто новітні форми організації навчального процесу в умовах формування глобально-цілісного інформаційного простору. Особлива увага приділена питанням функціонування вищих навчальних закладів економічного профілю та напрямкам формування їх іміджу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2131
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тенденції формування іміджу елітного економічного ВНЗ.PDF701.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.