Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2151
Назва: Формування англомовної лексичної компетенції у студентів економічних спеціальностей засобами інтерактивного навчання
Інші назви: Forming English lexical competence with students of economic specialties by means of interactive teaching
Автори: Семенчук, Юліан Олексійович
Semenchuk, Yulian Olexiyovych
Ключові слова: лексична компетенція
lexical competence
інтерактивні засоби навчання
means of interactive teaching
мовленнєва взаємодія
speech interaction
англійська економічна лексика
English economic vocabulary
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Семенчук, Юліан Олексійович. Формування англомовної лексичної компетенції у студентів економічних спеціальностей засобами інтерактивного навчання [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Семенчук Юліан Олексійович ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2007. - 283 с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Семенчук Ю.О. Формування англомовної лексичної компетенції у студентів економічних спеціальностей засобами інтерактивного навчання. -Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 - теорія та методика навчання: германські мови. - Київський національний лінгвістичний університет, Київ, 2007. Дисертацію присвячено проблемі формування англомовної лексичної компетенції в економістів-міжнародників на основі використання інтерактивних засобів навчання. У роботі теоретично обґрунтовано і практично розроблено методику навчання студентів англійської економічної лексики як передумови практичного оволодіння ними англійською мовою для професійного спілкування. Проаналізовано науково-методичну літературу та сформульовано концептуальні засади інтерактивного формування англомовної лексичної компетенції. Виявлені дидактичні передумови організації парно-групових і колективних форм мовленнєвої взаємодії, досліджені психологічні закономірності засвоєння іншомовного лексичного матеріалу, з'ясовані лінгвістичні особливості термінологічної лексики підмови економіки. На основі виділених критеріїв здійснено відбір англійської економічної лексики та проведено її методичну типологію. Укладено словник-мінімум та розроблено комплекс вправ для інтерактивного навчання студентів-економістів спеціальної лексики в межах циклічно-тематичної моделі організації навчального процесу. Експериментальне навчання та статистично-математична обробка отриманих результатів довели обґрунтованість і достовірність наукових положень, висновків та рекомендацій, які висвітлюються у дисертаційному дослідженні. Пропонована методика знайшла своє практичне застосування у навчальному процесі чотирьох ВНЗ економічного профілю. Ключові слова: лексична компетенція, інтерактивні засоби навчання, мовленнєва взаємодія, англійська економічна лексика, циклічно-тематична модель навчання, одно факторний дисперсійний аналіз. ABSTRACT Semenchuk Yu.O. Forming English lexical competence with students of economic specialties by means of interactive teaching. - Manuscript. Thesis for a Candidate Degree in Pedagogical Studies. Specialty 13.00.02 - Theory and Methodology: Germanic Languages. - Kyiv National Linguistic University, Kyiv, 2007. The thesis is devoted to forming lexical competence with students majoring in International Economics using interactive means of teaching. The methodology of teaching students English economic terms as a prerequisite for practical mastering of Business English has been theoretically substantiated and practically worked out. As a result of thorough analysis of special pedagogic literature, basic concepts of interactive formation of lexical competence have been formulated. Major didactic, psychological and linguistic peculiarities of forming lexical competence and teaching economic vocabulary by active involvement and interaction of all students in the studying process have been described. Using defined criteria, a list of economic terms to be learnt by the 4th year students has been compiled. A complex of exercises to practice and master economic vocabulary together with a proper model of teaching students have been elaborated and experimentally verified. The results of experimental teaching have been corroborated with the methods of mathematics and statistics. The methodological recommendations on organizing the process of interactive teaching of economic vocabulary and forming lexical competence have been developed. Suggested methodology has been applied in practice in four higher educational establishments in Ukraine. Key words: lexical competence, means of interactive teaching, speech interaction, English economic vocabulary, modulated system of teaching process, one-factor disperse analysis.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2151
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семенчук дисертація.pdf2.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.