Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21859
Назва: Means of marketing communications for making the image of Ukraine in the world tourist market
Автори: Zaiachkovska, Halyna
Ключові слова: Image
tourist image of Ukraine
marketing communications
advertisement
tourist exhibitions
PR – activity
Дата публікації: 2011
Видавництво: TNEU
Бібліографічний опис: Zaiachkovska, Н. Means of marketing communications for making the image of Ukraine in the world tourist market [Text] / Halyna Zaiachkovska // Journal of european economy. - 2011. - Vol. 10, № 2. - P. 175-181.
Короткий огляд (реферат): The image of Ukraine in the world tourist market is studied, and the instruments of communication policy are determined for its improvement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21859
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 10 (№2) Червень 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zaiachkovska H..pdf127.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.