Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21868
Назва: Средства маркетинговых коммуникаций в формировании имиджа Украины на мировом туристическом рынке
Автори: Заячковская, Галина
Ключові слова: Имидж
туристический имидж Украины
маркетинговые коммуникации
реклама
туристические выставки
РR- деятельность
Дата публікації: 2011
Видавництво: ТНЭУ
Бібліографічний опис: Заячковская, Г. Средства маркетинговых коммуникаций в формировании имиджа Украины на мировом туристическом рынке [Текст] / Галина Заячковская // Журнал европейской экономики. – 2011. – Т. 10, № 2. - С. 186-193.
Короткий огляд (реферат): Исследован имидж Украины на мировом туристическом рынке и определены инструменты коммуникационной политики для его улучшения.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21868
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 10 (№2) Червень 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Заячковская Г..pdf164.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.