Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22241
Назва: Оцінювання конкурентоспроможності України та її регіонів за індикаторами міжнародної торгівлі (в контексті методології IMD-Lausanne)
Інші назви: Assessment of competitiveness in Ukraine and its regions measured by indicators of international trade (based on the methodology of IMD, Lausanne)
Автори: Захарченко, Сергій
Zakharchenko, Serhii
Ключові слова: міжнародна торгівля
конкурентоспроможність (країни, регіону)
фактор (субфактор) та індикатор конкурентоспроможності
оцінка конкурентоспроможності
рейтинг ІРМ
Дата публікації: 2017
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Захарченко, С. Оцінювання конкурентоспроможності України та її регіонів за індикаторами міжнародної торгівлі (в контексті методології IMD-Lausanne) [Текст] / Сергій Захарченко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2017. - Вип. 1. - С. 89-99.
Короткий огляд (реферат): Показано важливість підтримання стану міжнародної торгівлі на належному рівні для забезпечення високого конкурентного статусу країн і регіонів. Згідно з методологічними установками фахівців Інституту розвитку менеджменту (ІРМ – Лозанна, Швейцарія), представлено авторський підхід до оцінювання міжнародної торгівлі як чинника конкурентоспроможності країни та її регіонів. Наведено оцінку конкурентоспроможності України та її регіонів за вагомими індикаторами стану міжнародної торгівлі (платіжного балансу, експорту та імпорту товарів і послуг, курсу національної валюти тощо). Виявлено чинники, що обмежували участь України та її регіонів у міжнародній торгівлі, а відповідно й їхню конкурентоспроможність у період до російської агресії. Визначено стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності України та її регіонів на основі покращення стану міжнародної торгівлі, зокрема за рахунок підтримання позитивного торговельного балансу, зростання коефіцієнту покриття імпорту експортом, гармонізації національних і міжнародних технічних стандартів, розвитку міжнародного туризму, використання переваг вступу України до СОТ та асоціації її з ЄС. Обґрунтовано, що для підвищення конкурентоспроможності України важливо, щоб у структурі її імпорту більшою була частка послуг. Зроблено висновок, що для зміцнення конкурентного потенціалу міжнародної торгівлі України та її регіонів важливо утримувати позитивний торговельний баланс і високий темп зростання коефіцієнта покриття імпорту експортом, зокрема за рахунок гармонізації національних і міжнародних стандартів якості продукції, розвитку міжнародного туризму, використання переваг вступу України до СОТ, збільшення присутності українських виробників на ринках ЄС тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22241
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2017 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Захарченко С..pdf391.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.