Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22462
Назва: Особливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах
Автори: Саченко, Світлана Іванівна
Серединська, Віра Миколаївна
Ключові слова: маркетинг, витрати
Дата публікації: 2009
Видавництво: Галицький економічний вісник. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2009. – № 1 (22). – С. 91-94
Бібліографічний опис: №3
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22462
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особивосты формування маркетингових витрат.......doc1.1 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.