Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22576
Назва: Роль аналізу в управлінні збутовою політикою підприємства
Автори: Серединська, Віра Миколаївна
Загородна, Ольга Михайлівна
Федорович, Роман Володимирович
Ключові слова: збут
управління
PEST-аналіз
діяльність
Дата публікації: тра-2017
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічномй просторі: теорія, методологія, організація обліку і оподаткування: матеріалі міжнар. наук.-практ.конференції, ( м. Тернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюя, 11-12 травня 2017 року / ТНТУ ім. І. Пулюя, Вроцлавський економічний університет [та ін].– Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2017. – 184 с.– С.145-148
Короткий огляд (реферат): Розглянуто значення аналітичного обґрунтування збутової політики підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22576
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnyk_tez_11-12.05.2017.pdf2.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.