Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22759
Назва: Формування товарної політики суб'єкта господарювання
Автори: Серединська, Віра Миколаївна
Загородна, Ольга Михайлівна
Федорович, Роман Володимирович
Ключові слова: товарна політика
стратегія підприємства
маркетингова сиситема
інновації
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Загородна О.М.Формування товарної політики суб'єкта господарювання/ Загородна О.М.,Серединська В.М.,Федорович Р.В.//Федорович // Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України : монографія / за ред. проф. Р.В. Федоровича. Тернопіль, Тернопільський національний технічний університет ім. І. Івана Пулюя, 2013. –– 359с. ( С.8-57).
Короткий огляд (реферат): Обгрунтовано напрямки і умови формування ефективної товарної політики суб'єкта господарювання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22759
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
monograph_9789663050522_2013.pdf2.88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.