Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22762
Назва: INTERNATIONAL PARTNERSHIP AT TOURIST SERVICES MARKET
Інші назви: МІЖНАРОДНЕ ПАРТНЕРСТВО НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ
Автори: Mazur, Volodymyr
Мазур, В.С.
Ключові слова: international tourism
partnership relations
competitive advantages
world market
Дата публікації: 2017
Видавництво: Міжрегіональний збірник наукових праць «Часопис соціально-економічної географії». Випуск 22 (1). - Харків, 2017. – С. 89-100
Короткий огляд (реферат): The article deals with the following levels of realization of stages of the development of forms of international economic relations: international economic interaction, international economic contacts, international economic cooperation and international economic integration.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22762
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mazur V. _Партнерство на ринку турпослуг.англ._Харків.pdf945.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.