Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22845
Назва: Нові підходи до оцінювання ринкової вартості компанії, заснованої на знаннях
Інші назви: New approaches to the evaluation of knowledge-based company market value
Автори: Островська, Галина
Ostrovska, Halyna
Ключові слова: інтелектуальний капітал
компанія, заснована на знаннях
методи оцінювання інтелектуального капіталу
методи ринкової капіталізації
збалансована система показників
intellectual capital
knowledge-based company
methods of evaluation of the intellectual capital
methods of market capitalization
Balanced Scorecard
Дата публікації: 2017
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Островська, Г. Нові підходи до оцінювання ринкової вартості компанії, заснованої на знаннях [Текст] / Галина Островська // Світ фінансів. - 2017. - Вип. 1. - С. 29-41.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано економіко-математичну модель формування вартості компанії, заснованої на знаннях. Систематизовано новітні моделі та методи оцінювання інтелектуального капіталу як складової ринкової вартості компанії, визначено їх особливості, переваги та недоліки. Доведено, що для забезпечення стратегічного управління розвитком компанії найбільш інформативним є оцінювання ринкової вартості компанії за допомогою методів збалансованих показників. Introduction. In the knowledge-based economy, value management concept is adopted by leading companies as a basic paradigm of successful business development. Due to these conditions, the main factor is the rising cost becomes intellectual capital. In view of the above, the methodical approaches search is actual for evaluating the effectiveness of cost management, and focusing not only financial but also non-financial indicators. Purpose. Establishment of economic and mathematical model of the knowledge-based company value; synthesis of existing approaches and methods of evaluating the market value of the company on the basis of intellectual capital and recommendations for further improvement. Results. The economic and mathematical model of the company value forming. The existing approaches and methods of intellectual capital evaluation as part of the market value of the company are systematized, their features are defined, advantages and disadvantages are determined. Conclusion. It is proved, that for the strategic management of the knowledge-based company, the most informative is the assessment of the market value, using balanced scorecard method, which involves the calculation of indicators, characterizing the basic elements of intellectual capital and their efficiency. In this case, the set of key indicators and projections, which will be implemented the evaluation, may vary depending on the specific of the company objectives.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22845
ISSN: 1818-5754
Розташовується у зібраннях:Світ фінансів Випуск 1 2017 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Островська Г..pdf319.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.