Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22910
Назва: Використання евристичних методів у оцінці і відборі оптимального варіанту рекламної діяльності
Автори: Серединська, Віра Миколаївна
Загородна, Ольга Михайлівна
Федорович, Роман Володимирович
Ключові слова: евристика
рекламна діяльність
алгоритм
експерти
Дата публікації: 2001
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Серединська В.М.Використання евристичних методів у оцінці і відборі оптимального варіанту рекламної діяльності/ Серединська В.М. Загородна О.М, Федорович Р.В. //Наукові записки: зб. наук. праць / під ред. заслуженого діяча науки і техніки України, д.е.н., проф. Шкарабана С.І. – Тернопіль, Економічна думка, 2001. – Випуск 9. – С. 201-216.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано алгоритм вибору оптимального варіанту рекламної діяльності з використанням методів економічної евристики
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22910
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
використання евристичних методів в оцінці і відборі.pdf356.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.