Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23009
Назва: Модульно-розвивальний підручник як інструмент ефективної освітньої взаємодії
Інші назви: Module-developing textbook as an instrument of efficient educational interaction
Автори: Фурман, Анатолій В.
Furman, Anatoliy V.
Ключові слова: освітня модель
підручник
інноваційна система модульно-розвивального навчання
підручникотворення як процес і система
модульно-розвивальний підручник
освітня, полідіалогічна і полісмислова взаємодія
підручник як засіб і як інструмент
значеннєво-смислово-чуттєвий простір
інструмент
значеннєво-смислово-чуттєвий простір
модульно-розвивальний підручник як квазісубє'кт
educational model
school book
innovational system of developing education
bookmaking like a process and system
developing school book
polydialogical understandable interaction
school book like a mean and instrument
Дата публікації: 2010
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Фурман, А. В. Модульно-розвивальний підручник як інструмент ефективної освітньої взаємодії [Текст] / Анатолій В. Фурман // Психологія і суспільство. - 2010. - № 1. - С. 171-182.
Короткий огляд (реферат): У статті вперше обґрунтовується сутнісна відмінність між типовим підручником як засобом учіння і модульно-розвивальним підручником як психодидактичним інструментом уможливлення ефективної, полідіалогічної і полісмислової, взаємодії у класі чи аудиторії. При цьому останній осмислюється як квазісуб’єкт вітакультурно концентрованого й ситуативно актуалізованого в ньому змісту-миследіянню, котре спричинює виникнення особливого значеннєво-смислово-чуттєвого простору повноцінної причетності учня (студента) до світу культури і всесвіту життя як співавтора цього типу інноваційного підручника, котрий оптимізує перебіг свого саморозвитку як суб’єкта, особистості, індивідуальності, універсуму. В результаті доводиться, що теорія, методологія, технології проектування, створення, експертизи і застосування модульно-розвивального підручника є альтернативними принципам, параметрам, показникам та умовам використання типових шкільних і ВНЗівських підручників. Важливо й те, що цей підручник, на відміну від традиційного, практикує ковітальну складність у її центральній ланці - напруженій роботі проблемно-діалогічної свідомості того, хто з ним регулярно взаємодіє. This article presents the most important difference between the typical student’s book for studying and the modern developed student’s book with modal aspect for possibility of effective polydiological understandable interaction in classroom or auditorium. In this comparison the modern student’s book with modal aspect is consider to be vitacultural concentrated subject which situational actual content for thinking developing. This stuff helps to a pupil (student) to feel himself the participant of the book content, to have a look on the world culture. This type of modern innovational school book is self-developed like a subject of personality, individuality, universe. It is important that this textbook, unlike the traditional, practices covital complexity in its central chain – intensive work of problem-dialogical conscious of the one who regularly interacts with him.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23009
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2010, № 1 (39)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Анатолій В. Фурман.pdf453.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.