Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23202
Назва: Міжнародний брендинг в системі стратегічних напрямів розвитку транснаціональних корпорацій
Автори: Середяк, М. Т.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23202
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Середяк М.Т.pdf551.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.