Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23546
Назва: Бенчмаркинговий підхід в управлінні підприємством
Інші назви: Benchmarking approach in enterprise management
Автори: Галько, Людмила Романівна
Ключові слова: бенчмаркинг
промислове шпигунство
система управління
конкурентний аналіз
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Галько, Л.Р. Бенчмаркинговий підхід в управлінні підприємством / Л.Р. Галько // Формування єдиного наукового простору Європи та завдання економічної науки: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. [Тернопіль, 23-24 кв. 2013 р.]; відп. ред. А.І. Крисоватий. - Тернопіль: ТНЕУ, 2013. - С. 119-122.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості використання бенчмаркингу як управлінської технологій підвищення ефективності діяльності підприємства, розмежовано ознаки бенчмаркингу та промислового шпигунства, а також узагальнено причини, які стримують ефективне використання бенчмаркингових технологій в управлінні підприємством.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23546
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези Галько_бенч_2013.pdf99.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.