Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23548
Назва: Роль вертикальних маркетингових систем у формуванні стійких конкурентних переваг підприємства
Інші назви: The role of vertical marketing systems in formation of fixed competitive advantages of an enterprise
Автори: Галько, Людмила Романівна
Ключові слова: вертикальні маркетингові системи
канали збуту продукції
ланцюг створення вартості
торговельний посередник
монополістична конкуренція
швейна промисловість
стратегія інтергації
операційні витрати
Дата публікації: 2009
Видавництво: Національний університет водного господарства та природокористування
Бібліографічний опис: Галько, Л.Р. Роль вертикальних маркетингових систем у формуванні стійких конкурентних переваг підприємства / Л.Р. Галько // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Економіка: зб. наук. праць / відпов. ред. В.А. Гурин. - Рівне: НУВГП, 2009. - Вип. 3 (47), ч. 1. - С. 103-110.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано необхідність та економічну доцільність удосконалення системи збуту готових виробів шляхом створення вертикальних маркетингових систем, а також виявлено перспективи їх реалізації на підприємствах швейної промисловості. The article deals with grounding the necessity and financial viability of improvement of the sale system by creation of the vertical marketing systems, and prospects of their realization on the enterprises of garment industry are also discovered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23548
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Л.Р.Галько.pdf163.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.