Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23663
Назва: Сегментування ринку одягу: галузеві особливості та критерії відбору цільової групи споживачів
Інші назви: Segmentation of clothing market: sectoral features and criteria for selecting a target group of consumers
Автори: Попович, Людмила Романівна
Ключові слова: сегментування ринку
швейна галузь
потенційні клієнти
стратегія фокусування
Дата публікації: 2008
Видавництво: Національний університет водного господарства та природокористування
Бібліографічний опис: Попович, Л.Р. Сегментування ринку одягу: галузеві особливості та критерії відбору цільової групи споживачів / Л.Р. Попович // Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в умовах трансформації економіки: зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. [Рівне, 17-18 кв. 2008 р.] / редкол.: В.А. Гурин, Л.Ф. Кожушко, В.П. Окорський [та ін.] - Рівне: НУВГП, 2008. - С. 189-190.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості сегментування ринку швейних виробів та критерії його проведення для регіонального виробника одягу, означено стратегічний сегмент ринку та проведено розрахунок його потенційної місткості, обґрунтовано ефективність реалізації стратегії фокусування для виробника.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23663
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НУВГП, 2008.pdf84.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.