Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23698
Назва: Побудова маркетингової системи охорони здоров’я в Україні
Автори: Голяш, Ірина Дмитрівна
Галушка, Наталя Йосипівна
Ключові слова: охорона здоров'я
маркетингова система
стратегічне управління
ринок
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Голяш І.Д. Побудова маркетингової системи охорони здоров’я в Україні // І.Д.Голяш, Н..Галушка / Наука молода. – Вип. 13. – Тернопіль: «Економічна думка». - 2010. – С.15-18.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено економічні проблеми в сфері охорони здоров’я. Запропоновано використання ринкового підходу для задоволення потреб споживачів медичних послуг та застосування маркетингу для забезпечення високої ефективності управління системою охорони здоров’я.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23698
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Побудова марк.сист ох. зд..pdf443.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.